Zařazeno : Neuville, Loeb
Hyundai začíná posílat své posádky do národních šampionátů. Thierry Neuville pojede v Belgii, Sébastien Loeb si střihne dva asfalty ve Francii (Rally Vosges) a v Itálii (Rally di Alba). Pokud se této příležitosti chopí i další týmy, růst nákladů, který mělo omezení tetovacích dní držet na uzdě, půjde opět nahoru.
"Musíme přemýšlet, jak můžeme a zda chceme tyto možnosti využít," říká manažer týmu Toyota Kaj Lindstrom. "Na asfaltu by to mělo smysl. Ypres nabízí hodně katů a bordelu na trati, to by se hodilo před Německem. Rozhodnutí bude následovat, zvážíme všechny možnosti."
U M-Sportu viděli počínání Hyundaie skepticky, ale s ohledem na svůj obchod s vozy WRC, změnil tým nakonec názor. "Nevidíme ve startech vozů WRC 2017 mimo MS problém," říká šéf týmu Rich Millener. "Z počátku se nám to nezdálo, ale změnili jsme názor. Nyní jsou auta tu a tam vidět v Itálii, Finsku nebo Francii. Abych byl upřímný, M-Sport žije z prodeje aut, takže pokud mají lidé zájem a peníze startovat s novou Fiestou WRC, budeme jen rádi."
Starty továrních posádek v národních šampionátech ale budí vášně. "Ostrý start je samozřejmě něco jiného, než když jezdíte na jedné trati sem a tam. Máte dva průjezdy a vše do sebe musí zapadnout," říká Lindstrom. Millener v ostrých startech pro Neuvilla a Loeba mnoho přínosu nevidí: "Ti dva toho moc nevyzkouší. Servisní časy při soutěži jsou omezené, takže nemůžete vše přestavit a vyzkoušet."
Zdroj: rallye-magazin.de