English versionDeutsch version
Polska 	zwolnienieMagyar változat
??????? ??????Versión en espa?ol
Rally-Mania.cz

/ Zpět na přehled článků

Před Principe de Asturias laboruje Kronos s nastavením podvozku

Zařazeno : IRC0807

10.09.2008 10:54
Tisknout článek
Kategorie : IRC; zobrazeno : 3544x


Poté, co se soutěže Intercontinental Rally Challenge 2008 přesunuly ze šotoliny na asfalt, začal tým Peugeot Belgium-Luxemburg výrazně dominovat šampionátu, když vyhrál tři poslední soutěže a dvakrát jeho jezdci vybojovali cenné double, tedy první i druhé místo v cíli.
O nadcházejícím víkendu (12. - 13. září) se účastníci IRC utkají o další body do tabulky mistrovství na španělských asfaltových tratích při Rallye Principe de Asturias, která je sedmým podnikem sezony. Už ve čtvrtek je na programu tradiční shakedown, v jehož rámci budou mít Nicolas Vouilloz a Freddy Loix poslední šanci doladit nastavení svých Peugeotů 207 Super 2000. "Musíme vyzkoušet jednu nebo dvě věci," krátce prozradil šéf týmu Marc van Dalen. Hovornější byl vedoucí muž průběžného pořadí IRC 2008 Nicolas Vouilloz: "Na Madeiře jsem vyhrál, i když jsem nebyl stoprocentně spokojený s ovládáním svého vozu v dlouhých zatáčkách. Možná jsme odvedli příliš dobrou práci při vylepšování zadního nastavení. Zadní část je přilepená k vozovce, což ale není optimální pro předek. Musíme optimalizovat vyvážení. Společně s Freddym budeme testovat nějaké drobné úpravy. Pokud by se osvědčily, bylo by to perfektní. Pokud ne, pořád se můžeme vrátit k původnímu nastavení zadního zavěšení." Tým Peugeot Belgium-Luxemburg se tradičně velmi soustředí na co nejpřesnější vyladění svých vozů, z problémů, které se teď objevily, si ovšem velké starosti nedělá ani druhý jezdec týmu Freddy Loix, jenž před několika týdny slavil triumf při Barum Rally Zlín: "V průběžném pořadí IRC jsem teď třetí. Pokud si chci polepšit a zvýšit svou šanci na zisk titulu, nemám jinou šanci, než jet úplně naplno." V rámci Rallye Principe de Asturias čeká na soutěžící posádky celkem jen 250 měřených kilometrů, což je ve srovnání s předchozími asfaltovými podniky letošní sezony IRC relativně málo. "O důvod víc, proč jet od počátku na maximum," dodává Loix. "Každá erzeta se jede minimálně dvakrát, některé třikrát. Díky tomu máme příležitost přizpůsobit svůj vůz i rozpis tomu, co nás bude čekat," uzavírá Vouilloz. Zdroj: Peugeot Belgium-Luxemburg Ilustrační foto: Peugeot Sport LenkaZ

/ Zpět na přehled článků

/Související články

Rychlé hledání
ČSOB Pojišťovna
Nejvýhodnější povinné ručení online. s 10% slevou
Srovnejto.cz - výhodné pojištění vozidel s možností porovnání
Nejlevnější povinné ručení online od největšího poskytovatele online pojištění v ČR - ePojisteni.cz.
Najděte si nejlevnější operativní leasing pro soukromé osoby snadno a rychle.
Kalkulačka povinného ručení - ušetřilo s námi 91 % řidičů, buďte mezi nimi i Vy.

/Dakar 2019 - 7. etapa [AKTUALIZUJEME]

/ Další video...